August 13, 2022, 01:40:36 pm

News:

* New! Latest stable version of Okcash Core v6.9.0.7-Aether *

Hola a todos

Started by 50y7, July 28, 2020, 09:26:44 am

Previous topic - Next topic

50y7

Hola que tal estan todos?

Soy nuevo en OkCash, me ha costado un poco hacer que mi billetera tomara las conexiones a la red. Yo uso el nodo completo de OkCash en una raspberry pi 4 con el SO de Rokos. Ahora la tengo sincronizada en un 98% mas o menos, espero estar haciendo staking pronto.

Realmente me da un poco de pena que no exista mucha participación en español en este foro. En cualquier caso se desde mi modesto conocimiento puedo ayudar a alguien, adelante, intentare contestar.

okheymos

Gracias por tu aportación. Al igual que en lo que pueda ayudar aqui estare ¡¡¡

FrankJScott

In response to the lady asking about iniciación universitaria, shiva kriya yoga youtube, babaji maharaj, kriya hatha yoga de babaji pdf, kundalini tantra yoga pdf, kriya yoga exercises pdf,  I highly recommend this awesome kriya yoga meditation forum or kundalini yoga youtube best, kriya yoga technique yogananda, musica kundalini yoga, kriya yoga pdf free download in hindi, kundalini yoga poses for weight loss, kundalini tantra yoga que es, on top of this high rated kriya yoga meditation blog on top of el manual de kriya yoga pdf, iniciacion kundalini yoga, que es el kriya yoga de yogananda, clases de yoga gratis cerca de mi, meditacion kundalini yoga para dormir, kriya yoga meditation centre, alongside all this new kriya yoga meditation advice which is also great. Also have a look at this recommended kriya yoga meditation tips and don't forget iniciacion kriya yoga, yoga definition according to patanjali, swami yogananda giri, babaji meaning, kriya yoga technique, swami hariharananda giri kriya yoga, and don't forget this high rated kriya yoga meditation site on top of shakti kriya yoga perth on, clases de yoga para niños cerca de mi, babaji kriya yoga bangalore, kriya yoga technique yogananda, kundalini yoga libros, kriya yoga guru parampara, alongside all excellent kriya yoga meditation link which is also worth a look. I also recommend this high rated kriya yoga meditation site alongside all yoga mexico city, kriya yoga yogananda pdf, tantra kundalini yoga, tecnicas kriya yoga pdf, srf kriya yoga, kriya visheshan, alongside all this excellent kriya yoga meditation details not to mention kriya yoga tecnicas completas, yoga en mexico, kriya yoga pdf free download, tantra kriya yoga, paramahansa yogananda kriya yoga, kriya yoga book by paramahansa yogananda, alongside all top kriya yoga meditation info which is also great. Finally, have a look at this excellent kriya yoga meditation details for good measure. Check more New Kriya Yoga Meditation Site 6038311